تعمیرگاه هیوندای رحیمی

طی دو دهه‌ی اخیر در کنار فروشگاه هیوندای رحیمی، تعمیرگاه هیوندای رحیمی نیز با بهره‌گیری از استادکاران باتجربه و کارآزموده خدمات جامع و کاملی به صاحبان و رانندگان خودروهای نیمه‌سنگین مایتی و کروز هیوندای ارائه نموده است. این خدمات از جزئی‌ترین تعمیرات خودرو تا بازسازی کامل آن با دقت و کیفیت بسیار بالا ارائه می‌شود.

شایان ذکر است تعمیرگاه هیوندای رحیمی آماده خدمت‌رسانی به سازمان‌ها و موسسات مختلف است و با همکاری فروشگاه این مجموعه توانایی ارائه خدمات و تامین لوازم یدکی مورد نیاز خودروهای مایتی و کروز متعلق به سازمان‌ها و موسسات را در اسرع وقت دارد.

این مجموعه همواره تلاش نموده تا با ارائه خدمات مناسب، عرضه کالای با کیفیت، سرعت عمل منطقی و رعایت عدل و انصاف حقوق مشتریان خود را رعایت کرده و رضایت خاطر آن‌ها را جلب نماید. چرا که  بر اساس باور مدیریت و کارکنان مجموعه هیوندای رحیمی سرمایه اصلی این مجموعه، احساس رضایت مشتریان است!

علاوه بر فروشگاه و تعمیرگاه هیوندای رحیمی که در خیابان امیرکبیر منطقه شاهپور جدید در شهر اصفهان واقع شده است، لطفاً از طریق وب‌سایت این مجموعه به نشانی www.6charkh.com و همچنین از راه صفحه اینستاگرام شش چرخ با شناسه کاربری @6charkh با ما همراه باشید.